torsdag 18 oktober 2012

På Syfestival med Gekko


Hurra!  I morgon är det äntligen Syfestival!  Jag älskar Syfestivalen!  Jag kan gå runt där i flera timmar och bara insupa den kreativa atmosfären, handla nödvändiga och onödvändiga tyger och prylar och träffa en massa andra sygalna människor.  Ibland är jag där mer än en dag och några gånger har storasyster följt med.  Ofta stämmer jag träff med sykompisar och nu i år ska jag även hjälpa Gekko i hennes monter. 

Gekko kommer att sälja sina egna tyger, mönster och lite ditt och datt från den egna kollektionen.  Tyvärr finns Gekko inte med i mässkatalogen men man hittar oss i monter C10:68. 
Kom förbi och säg hej vetja!

3 kommentarer:

annas alster sa...

Såklart! Om jag inte drabbas av plötslig jätteblyghet... :)

Pernilla sa...

Så roligt för er =) En dag så ska jag också lyckas ta mig ner och hoppas få träffa en och annan syberoende ;)
Ha så skoj!!

Thea sa...

Äh, lägg av, Anna!! :-) Lova att presentera dig så jag vet vem som är du! Jag kommer nog inte vara där förrän på eftermiddagen.