torsdag 27 mars 2008

Byte med JnyDesign

Mitt i all influensa, öroninflammation och förkylning dök det upp ett litet glädjeämne. Och inte så litet heller!! Jag har ju haft ett byte med Jenny på JnyDesign. Klänning och byxor mot hemligt plagg. Och det blev inte lite, det!!

Först två fina, stickade mössor, en i rött och en i rosa, med skidåkare på. Sen en body med Åretryck. Maken fick en av Jennys coola skidåkarmössor (kanske att han inte alls fick det, kanske var det jag som fick den! :-)) Med i paketet var även världens tuffaste surfershorts, som jag är helt kär i! Röd botten med vit hibiscusblomma på. Matchar perfekt med den rosa kjolen med gråa blommor på. Oj vad fina mina tjejer ska bli!

Sist, men inte minst, hade Jenny gjort ett jättefint armband med vågmotiv till mig. Precis min smak!

Tack snälla, snälla Jenny! Jag blev så himla glad för ditt paket och alla fina saker. Allt är så snyggt och välgjort! Fattar inte hur du har hunnit mitt i allt jobb med kanintyget. Kram!

12 kommentarer:

Carolina sa...

Vilket jättefint paket!
Hoppas ni kryar på er snart ;)

Thea sa...

Tack! Ja, vi fick penicillin idag för öroninflammation och risk för lunginflammation, så nu ska det väl ta sig...

gosi sa...

Det här underbara paketet behövde du och din lilla familj förstår jag... Krya på er!

Jenny sa...

Sjukt snygga saker!! Vilket härligt paket att få som uppmuntring när man ligger sjuk. Krya på er.

JNYdesign sa...

Ser nu att den lilla kjolen ser lite tajt ut i midjan. Men du är ju duktig på att sy, då kan du väl bara klippa ner den och sy en ny mudd. Det finns ju längd att ta av.
Kul att du blev glad över paketet. Jag håller tummarna för att min kollektion hinner komma imorgon

Thea sa...

Nej, jag tror inte alls den är för tight. Om den skulle vara det ändå, så fixas det lätt!

Vet du, min äldsta blev så himla glad för mössan och shortsen. Hon ville sova i mössan! Vet du hur det värmer ett modershjärta att se sin febriga lilla tjej att skina upp så!

Hoppas du lägger upp kollektionen på bloggen så man kan kika där sen?

malin sa...

Vilken dröm att få ett paket fyllt med roligheter! Särskillt mitt i sjukdomstider!

Jes sa...

Vilket underbart paket, ja va kan man säga, jenny är duktig. AjAj öroninflamation oxå och kanske lunginflamation, vet hur det är K hade dubbelsidig lunginflamation och öroninflamation på båda öronen 2ggr på 1 månad. Idag är jag hemma K har öroninflamation va och hämta antibiotika i dag. Krya på er.

OttoPippi sa...

Usch! Jag vet hur det är att bara vara sjuka hela tiden. Inget kul. Nu i vintras åkte vår familj på vinterkräksjukan 5 (!!) gånger plus efterföljande influensa och vanlig förkylning. Då hade det suttit fint med ett paket som detta. Vilka fina saker! Förstår att du och resten av familjen blev glada, Och Thea - om ni är sjuka så är absolut ingen brådska med mina byxor. Krya på er först!!!! Lova det!!! /Lisa

Thea sa...

Tack Lisa!!
Jättegullig att du säger så!

OttoPippi sa...

Det är självklart Thea!! Det ÄR verkligen ingen brådska heller.... Däremot tar jag dig på dina gamla ord att du gärna svarar på frågor och undrar - eftersom du kan det här med coverstich - om du skulle kunna kommentera mitt inlägg "Ett rop på hjälp"?? Alla andra är också HJÄRTLIGT välkomna att komma med tips! :) :) :) Krya på er ännu en gång!!!! Och ha en fortsatt trevlig helg!!

vouffen sa...

Hej!
Tack :) (för kommentarerna i min blogg...) ! Jag har varit inne på din blogg en del, du är superduktig :) !
Den senapsgula manchestern är "vanlig stel" manchester. Fick den av en "stamkund" ihop med en bunt andra härliga 70-talstyger.
Ha en bra dag!
/Åsa "vouffen"