måndag 13 december 2010

Tack och förlåt!

Tusen tack för alla snälla kommentarer när lillebror kom! De värmde så mycket! Förutom det har lillebror fått flera så fina presenter från mina syvänner. Tyvärr har jag varit dålig på att blogga om dem tidigare - förlåt för det!

På översta bilden har lillebror på sig ett par muddbyxor i JNYdesigns vågade-rändervelour och en dregelscarf i vågaderänderinterlock. De är båda en present från Gekko och Jenny. Tack!! Byxorna sitter så bra och har använts mycket och börjar nu bli i minsta laget. Lillebror var så ivrig att få ha sina nya byxor att jag glömde fota dem innan de började användas. Därav livebilden och inget mer konstnärligt foto...

Sen fick vi en superfin, mjuk, skön tygblöja från Odandulky. Jag har bollat lite tygblöjefrågor med henne och fått så mycket hjälp och inspiration. Och så fick vi en första blöja också. Nu fattar jag precis hur man ska göra och har kommit igång med sömnaden så smått själv. Tusen tack, gulliga du!

Häromdagen kommenterade jag på Benglans blogg den fina apskallran hon hade gjort. Inte kunde jag ana att det skulle ligga en i vår brevlåda samma dag! Det gjorde det! Jättetack! Den är så himla fin och jag kan lova att de små öronen blir smaskiga att suga på!

Ytterligare ett par tack vill jag rikta till dem som gett mig fina awarder. Jag har inte hunnit blogga om dem, men de värmer och jag är väldigt glad och tacksam!

Så några förlåt:
Förlåt att jag varit så dålig på att läsa era fina bloggar och kommentera där. Det hinns nog med mer framöver hoppas jag.
Förlåt också till er som undrat över om det går att beställa och fått nekande svar just nu. Har också en känsla av att det finns några obesvarade mail på samma tema från min sida. Förlåt!

Så får jag passa på att önska en glad Lucia också! Med många lussebullar, vit snö och värmande glögg!

3 kommentarer:

Gekko sa...

Jag tror alla förstår precis hur det är! Vilka snygga grejer du fått! Häftigt att få sånt man inte gör själv, för inte virkar du väl själv? Och tygblöja är ju jättekul present! (hmmm, skulle inte jag skicka dig pul-skal förresten? Nu är det jag som ska be om förlåt!)

Ha en skön Lucia!! Kram!

Åsa Tidqvist sa...

hallå hallå, inte ska du säga förlåt som om inte lillebror o hans syskon vore det viktigaste nu! jag har bara två barn och har rätt så lite tid... kul med så fina presenter!

od Andulky sa...

Du har väl inget att be om ursäkt för? Du har ju precis fått barn, då har man inga andra måsten ;-).
Kram