torsdag 8 november 2007

Vill du ha en hemlig present?

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Så skriver Cecilia på sin blogg. Och jag har sett flera andra redan - Gekkos, där jag läste det först, var full på en timme! Men nu hann jag haka på här! Skojigt! Är du också sugen på att vara med? Lämna då en kommentar här på bloggen. Enda kravet är att du gör likadant på din egen blogg (du måste alltså ha en blogg).
Jättespännande tycker jag!

13 kommentarer:

mamman pysslar sa...

Jag vill också vara med!

Thea sa...

Hej!! Jättekul!

Thea sa...

Fast förresten, mamman pysslar, du måste snabbt lägga upp en blogg! Annars kan du ju inte fullfölja det hela. Men det är ju enkelt att göra. Hojta till när du gjort det!

SNUX sa...

jeg også vil:) Så det hos gekko og har sittet her og ventet på at du skulle legge ut noe:)

Thea sa...

Tack Snux! Det glädjer mig mcyket att du vill ha en liten present av mig :-)

Rino sa...

hinner man vara med??

Kaja sa...

Om inte mamman vill ha platsen så LÄGGER jag mig över den! *vill ha*

//Kaja

Gekko sa...

Hehe, det tog ju inte så lång tid att fylla upp dina platser heller;-) Fin bild förresten? Du kanske har tagit din själv och inte fuskat?

Thea sa...

Så kul! Då är det fullt!
Snux, Rino och mammanpysslar/kajadesign. Mamman pyssar, du kan väl hojta till snarast hur du skulle vilja göra. Säg att jag håller platsen tom söndag, är det OK både för dig och Kajadesign?

Gekko, hehe, jag har faktiskt inte fuskat!

Anonym sa...

Nu fick jag veta att mamma pysslar har en blogg också!
Alltså är saken klar; de tre som ska få hemliga presenter av mig är Mamman pysslar, Snux och Rino. Hoppas Kaja hittar nåt annat bra ställe.
//Thea

mamman pysslar sa...

här har det hänt saker och jag har varit offline hela helgen.

trodde bloggnamnet syntes automatiskt faktiskt, men det är ju bra att veta att det inte syns.

kul att jag kom med!!!

Thea sa...

Ja, och jag vill minnas att jag har länkat till dig tidigare. Men jag måste ha glömt att spara, för din länk fanns inte där när jag kollade. Tur att Kajadesign tipsade mig om din blogg! :-)

Thea sa...

Om ni tre som var först mailar era adresser till mig så ska jag se till att det dyker upp ett litet palet framöver!