torsdag 6 november 2008

Och vinnaren är....

Nu är det klart vem vinnaren av ett par retrobrallor är...

Men innan jag avslöjar det (ja, det går ju såklart att scrolla ner och kolla direkt!), tänkte jag berätta att vi tillsammans samlade ihop mellan 2.000 och 2.500 kr till rosa bandet. Är inte det helt fantastiskt?! Tusen tack för hjälpen!

Själva dragningen gick till så att jag klistrade in alla kommentarer i excel och gjorde en lång lista. Den klippte jag sen i strimlor med ett namn på varje strimla. Därefter fick maken agera från soffan och ta en lapp som det stod...


...MALIN på!!
Stort grattis till Malin med bloggen tvåfyrasju! Maila mig så kan vi prata lite detaljer!

7 kommentarer:

Vindling sa...

Grattis Malin!

prickig design sa...

Attans otur!! Stort grattis! Är inte alls avis.....

LERA sa...

Stort grattis!

Gekko sa...

Grattis Malin! Och inte minst grattis Rosa bandet till alla bidrag! :-)

jejja79 sa...

tusan oxå, men ett stort grattis till malin... =)

malin sa...

Åh, jag har aldrig vunnit något förrut!!! Tusen tack!!!

Tiro sa...

Sören osså!!! Får väl ta bilen in till Malmö i stället då...*ler*..