tisdag 26 februari 2008

Saturday Night Fever


Jag tror aldrig jag fått så många kommentarer för något som för de randiga retrobrallorna jag sydde! Och ärligt talat är jag så himla nöjd med dem. De sitter hur tufft som helst, är mjuka och sköna, lätta att ta på och av (i princip som muddisar) och reglerbara eftersom banden knyts på axlarna. Med andra ord bra att växa i.

Jag kände därför att jag ville visa en bild på vilken minitravolta yngsta dottern blev i sina! Här med snutten i hand och i full färd med att röja ur bokhyllan!

Ska se om jag kan få till en bild när hon står upp. Jag trodde jag hade fixat det, men det fastnade visst aldrig på bild och nu ligger de i tvätten.

4 kommentarer:

Carolina sa...

De är verkligen urläckra!

Gekko sa...

Vad roligt att få se de i användning, förstår mycket väl att de genererat många kommentarer! :-)

Anonym sa...

Kule bukser!

Jes sa...

Det blev ju super fina på, hoppas du får till en bild när hon står upp oxå.