torsdag 15 maj 2008

Succé med KokaLal-lappar

Jag har fått ett nytt användningsområde för mina namnband. Det har ju blivit ett antal band eftersom jag två gånger i rad fick felleverans från Mina Namnband. Som plåster på såren fick jag behålla de som blev fel (tack, det var generöst!) - felet bestod i att texten blev orange på turkos botten istället för tvärtom, så de går ju att använda, även om de inte var i den tänkta KokaLalfärgen.

Hursomhelst ligger alla numer huller om buller i en av påsarna. Där plockas de i och ur och i igen. Helst sker detta plockande i torkskåpet! Vi använder inte vårt torkskåp mer än till att hänga tvätten, så det blir som en koja när pappas skjortor hänger på tork! Perfekt sysselsättning medan jag hänger tvätt, kollar mailen eller tar en dusch. Tänk att sybehör kan användas till så mycket!
:-)

7 kommentarer:

Jes sa...

vilken underbar bild :) Va roligt att lapparna kan glädja så & att syselsätta :)

fante sa...

Kul :)

GOBLIgobli sa...

Hihihhi, *fniss* :-D Underbart och så söt bild! Plicketiplock på bästa nivå, precis som det ska vara. :-)

Thea sa...

Ja, det ser faktiskt rätt gulligt ut när hon håller på!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Hi,hi /Karolina

Anki på sytt/vurm sa...

ska börjas i tid :)

Josefinaste sa...

Känner igen det där betéendet. Gullunge!