tisdag 13 maj 2008

Svedinhoodie i bytesaffär

Den här underbara hoodien kom med posten från Cecilia på tygpärlor. Bytt mot ett par av mina retrobrallor. Den är bara så underbar i blå velour med vita detaljer. Min busunge var så fin i den idag (såklart hon hade på sig den direkt!). Färgkombinationen var Cecilias eget förslag och jag kan inte annat än jubla - den klär min lilla piggelin perfekt!

Inte nog med den fina hoodien; Cecilia hade även gjort en liten sjal till dockan Hanna, som är äldsta dotterns kompis. Så otroligt snällt och omtänksamt. Jag kan berätta att äldsta dottern omsorgsfullt har slagit in den i presentpapper, tejpat typ 15 tejpbitar, sett till att få presentsnöre fastknutet och krullat samt har ritat och textat ("HANNA" med spretiga bokstäver) ett personligt grattiskort till Hanna. Sen blev hon för trött, så Hanna ska få öppna paketet i morgon! :-)

Tack snälla Cecilia för dina fina grejer! Jag kan lova att de kommer att användas flitigt och jag är väldigt stolt över att ha ett äkta Svedinplagg i garderoben!

6 kommentarer:

LinSar sa...

Kul med byte och sen att man blir så nöjd.Men fattas annat med den snygga hoodien.Och sen va gulligt med en grej till lill tösens docka.

Cecilia sa...

Åh vad glad jag blir att storleken ser ut att passa redan nu. Även om hon lär kunna ha den ett tag :)

Apropå tejp, inte fler än 15 bitar? :D Här går det rullar, min 3-åring tejpar mest tyg på papper just nu. Jag är för nojjig med att låta honom limma samtidigt som jag syr :/

Thela's verden! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Thela's verden! sa...

Elser den! Nydelig. heldig du, thea =) og datteren din da selvsat hehe ;)

Jes sa...

Underbar hoodie, färgerna är verkligen snygga fin blev den på oxå, vilken gullig liten sjal :)

Thea sa...

Ja, tack igen Cecilia! Den är verkligen jättefin och måste redan tvättas! :-)